söndag

Den svåra stunden på söndagar när man lämnar den enda som betyder något är verkligen svårt ❤

Samma sak varenda söndag för mig och säkert många fler! Jag åker hem antingen halv 5 eller nu vid 8 beror på om älskling är ledig på måndagen eller inte. Sen är han i Skåne fem dar pga skolan och jag i Gislaved så jag hatar söndagar när jag lämnar honom! ❤ Han är verkligen den enda för mig och jag vill vara med han hela tiden och hade kunnat göra vad som helst för att få vara med han hela tiden <3

Men jag älskar honom något enormt mycket så jag försöker stå ut de dagarna innan helgen kommer, visst är det svårt och jobbigt och jag mår dåligt när jag inte har honom hos mig men jag försöker!

Jag älskar dig Rasmus ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0