....

Tjo :D

Jadu vafan ska man skriva här idag då? :P

Ehm skolan idag var sådär..:(

Började med slöjd 08:10 hade då träslöjd :) asså det är jag och zaenb med alla killar typ :P hahahah men vafan jag kan inte sy så det är drf :P sen hade vi det till 10 i 10 :O helt länge.. men iaf håller på med en hylla som blir faiil :P sen hade jag håltimma till 10 i 11 då hade jag NO satt med Lena idag :) vi gjorde en Optisklaserlabb eller vafan det var :P hahah men jag var helt jvl flumm asså :O det fanns 2 olika linser som vi skulle prova Konvex lins och Konkav tror jag det var :P trodde det var Konval först så skrattade as mycket Lena med :P sen skulle vi läsa men det gick inte så lyckat heller hahahaha :P sen lunch :) det var schnitzel och ngn potatis med sås :) as gott :-) sen så så hade man 2 timmars hål timma så 10 i 2 stack vi ner t idrotten :) sen hade vi styrke test och det gick sisådär sen spelade vi pingis och badminton.. sen i slutet av lektionen fick Roldan ett anfall :O så han bara typ la sig ner och började skaka..skiiiit läskigt :O ingen av oss kunde göra ngt :( vi bara stog där :O 


men sen iaf stack jag upp till bussen och där höll Amandas bror på han slog mig för att jag skulle bli galen på han :P hahah han lyckades :O
sen när jag väl var hemma hjälpte jag syrran och sen efter det satte jag mig vid datan :)



bloggar imon godnatt alla :D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0