hatar dessa rubriker

Hej Bloggen! :)

Hallå där :P vettefan vad jag ska skriva men vi försöker :P

Dagen idag var sådär :) först matte som sööög :O sen idrott först dans sen racketspel :) Sen hade vi so sen slutade jag :) så slutade 10 över 12 :P då skulle jag gjort en sak men det blev att alexandra gjorde det :P hahah asså Alexandra,Emma,Hanna,Victoria ni har skämmt ut mig totalt idag men älskar er ändå ;)<33

Iaf när jag slutat satte jag mig i alget tills klockan var typ halv 1 då stack jag upp t Z där min syster hämtade mig :) vi stack och hämtade en kompis t henne sen hem :) sen har jag typ suttit vid datan resten av dan :) ska snart ut och skotta snö men venneh om jag skiiter i det hahaha.. aja seeyaa later ;)<3



hihi gillar dej och alla vet typ vem :P haha ;)
















Kommentarer
Postat av: Andreas J

Nice blogg och kul att få se några fler bilder på dig (och några andra) ;D

Svar: Andreas hihi puss (L)
YouAreMyLoveDrug

2011-04-13 @ 16:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0