Ny Bloggare :P :)

Shue folket :)


hahah asså jag har trååkigt som as :P   Eric Hjelmgrens förslag att börja blogga nu då ;)

haha men asså dagen idag var typ rätt nice ;) började med Franska :O hade läxförhör hade inte pluggat men jag klarade det med 1 poäng typ :P hahah men aja..sen hade vi NO :) rätt okeh faktist men fick damp på en jävla lampa som slocknade och tändes hela tiden :O sen SO :) faaan asså Hampus var bäääst idag :D det var så att vi skulle inte fått titta på skol sm egentligen men sen så sa  Hampus att vi fick :) faaan vad vi blev glada :)  men sen åt jag sen hade jag KÖR :D asså lucia och julavslutning kmr bli bäst för gissa vad jag står på scenen :P skojjat jag kmr göra bort mig :o  men aja ska hjälpa Eric med hans blogg nu så aja sees :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0