shieeet=kmr bli lååångt inlägg :O

Okeeeej.. sry hade glömt mitt blogglösen  :P

iaf skolan idag var la si så där ;)
jag började med sovmorgon :P
sen NO vi håller på med sexualkunskap :P vi kollade på ngn film :P hahhaah
sen hade vi svenska i en och en halv timma :O håller på med ordklasser och satsdelar prov på tisdag näste vecka så kmr la plugga plugga och plugga hela jvl helgen :O
sen efter det hade vi lunch :) typ kalopps (stavning)
seen SO :) satt med hanna och ritade min egna kissie :P glömde ta kort på den så det blir la imorgon :P så ni får se en bild hahahahaha..(skit sexiig NAT) :P
sen hade vi fkn matte.. hatar det :O
jag,hanna,alex,henke,selver och abdul satt i grupp rum och gick igenom ett papper med per (läraren) :P ritade en kissie kopia där med som lilla gulliga hanna fick :*
sen efter det hade man franska :O hade läxförhör hade inte pluggat eftersom jag fick reda på att vi hade det idag :O BAAAAD :) menmen fick 8/14 :P sen jobbade vi med massa annat :P hahahaha sen väntade jag på pappa och när man är påväg t recticel så vad gör man inte jo man hittar en glas hal is fläck :O så där satte sig lilla matilda :) men men :P helt okej dag faktist :)











hehehehe bjuder på en bild på en av dom snyggaste killarna på jorden :P haha ;) :P :* (ALEX PETTYFER)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0