ULRIK MUNTHER MIN NYA BABE:*** (fast taylor ftf bääst) :**



Shue mään :D

jaow nu sitter man hos johanna lyssnar på eric saade snart sötnowsen på bilden ulrik munther :)
haha han ska fan bli mitt musiiik arbete :)
iaf precis ätit nästan sen vi kom hem från vitsippan :) vi sjöng med kören det var fett kul :D
i skolan var det världens äckligaste maaat typ :O fisksoppa och PANNKAKOR :O ingen bra kombination :O :O :O iaf annars vart det skiit kuul i skolan :D

iaf ska med jojo t hennes volleyboll i sport hallen då min kära syster glömde bort mig :( men men det kmr bli mkt bättre :D aja nu ska jag sjuuunga  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D   


seeyaaaaa :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0