yesterday :P

jaja nu igen direkt efter det andra men jaja :P


gårdagen var lite rolig faktist :D

först hade man matte :P  gick igenom nytt kapitel ;)
haha hatar det....

sen idrott :) skridskor :) det blev lite fail :O ramlade 1 gång :O satte mig stenhårt på röven sen huvudet rakt mot särg ( stavning :P ) kanten :O AAAJJJ säger jag bara.. tyvärr inga bilder :( 

sen lunch ngn pasta med ngn kyckling gryta typ blev lite pasta och knäckebröd :)

sen hade man so :) fick skäll för att jag skrev när jag kollade på en bild i angelicas bok :O hahah jaja skiiit samma :)

sen slutade man 10 över 12 bara för man inte har språk när som andra har det :P  när jag kom hem satte jag på en film och halv sov ;)



/seeya bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0