Hej !.

förlåt för inte bloggat på länge! haft fullt upp + flyttat så lite stressigt :P

var ju på Hampus konsert i torsdags ( http://www.youtube.com/watch?v=_PYxwiEqm-E&context=C474e702ADvjVQa1PpcFO5ZyJdMpRDKd1sTSWkFa8BkKN6nbuGO9E= ) en liten del av en låt han sjöng de tog kollekten så det blev en lite fail inspelning men man hör lite och ser lite! filmade dock upp och ner så man ser inte rakt xd :D men titta ändå!!!!!

sen var jag ju på Eris Saade´s konsert i fredags (kommer mer bilder senare! )
http://www.youtube.com/watch?v=4rERnRZKflo&context=C45416f8ADvjVQa1PpcFO5ZyJdMpRDKcXfrymEw7EDvEGm6DqkLj0= )
en bit jag filmade haha jag skriker lite i bakgrunden ibland hahahahahahahah ;) men iaf det var sjukt kul och jag hade knappt ingen röst kvar men det var kul! kommer bilder en annan dag :D

imorgon släpps Hampus single med så kulkul! sen den 25 sticker man t smålänningens marknad i bredaryd köper hans single och snackar lite :D min mamma är gullig hon som kör på mig :D ;)

aja nu lyssnar jag på musik! har inget att göra! men men seeyah!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0