Lördag!

Tjena !

 

har sett att jag fått fler läsare! Tack Hampus för att du rekommenderade mig på din twitter :D


 

hehe iaf så är det lördag :/ på tisdag börjar skolan igen inte så kul haha men då förtsätter man även på musikprojektet :D

På musiken nu då så har vi blivit indelade i grupper. vi ska därefter välja en låt vi vill spela och sjunga till som vi ska visa upp för klassen efter några veckor. och min grupp bestämde redan innan vi valt låt att jag ska sjunga eftersom det är min starka sida i musiken! så jag ska alltså sjunga en låt vi väljer :) vi vet dock inte riktigt vilken låt vi vill ha haha men jag tror jag kommer kunna sjunga den iaf :D höhö !!

 


 

ledig på måndag med såå skööönt!

 

hehe sen går man tisdag, onsdag, torsdag och fredag sedan flyttar jag :D :D :D så kuuuul! :D haha fast det är ju tills på torsdag jag längtar då jag kommer få lyssna på Hampus och hans nya singel :D så kul kommer det bli.. Jag är sjukt  taggad för det och hoppas med all lycka att det går bra för han! :D

 

Är stolt över han så duktig som han e och är bara 15 ! är ju sjukt AVIS som han redan vet haha :D

 


 

iaf så idag ska jag la spela sims kan jag tänka mig :P men alla mina gubbar dör hela tiden! gör nya gubbar exakt hela tiden! min kära syster kommer också i eftermiddag :D ;D KULKUL!!!


GLAD PÅSK ALLIHOPA!!!!

 

(KOMMENTERA GÄRNA xD)

 

 

seeeyaaah :D

 

/ Matilda

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0