MISS AV MIIG xD

hahaha ja som rubriken lyder jag har gjort en miss.. i mina förra inlägg skrev jag Hampus single skulle släppas imorgon men jag har då förstått han fel. den 18 kommer den släppas men den 12 är fortfarande konserten i bredaryd kyrka klockan 19:00 ! där kan man förhandsboka hans single ! :D

här kommer teasern på singlen :D

http://www.youtube.com/watch?v=JzYmnlNF6EQ

Hampus Nessvold med Crash And Burn! lyssna ;D

Iaf idag har jag varit och klippt mig. blev dock bara topparna då jag vill spara till långt hår :D
efter det har jag inte gjort ett piss typ. :/
har bara kollat på TV typ och hjälpt bro rlite med :D men men imorgon ska jag inte heller göra så mycket ska handla och köpa något t danskarna xD för på fredag ska vi dit och käka god mat och umgås! kommer bli kul att träffa dem! kommer bli grymt kul!!!!!

<----- JAG VILL HA!!!!!!!!!! (L) love to ben & jerry´s cookie dough (L)
pusshey (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0