:( och :)

hej bloggen!
ja som rubriken säger är både ledsen och glad :/

ledsen på grund av att man var på Per´s begravning vid 11 till 12 :( jag saknar dig Per du var den roligaste matteläraren jag haft! jag kommer aldrig glömma dig och saknaden är stor för både mig och hela lundåker! hoppas du vilar i frid och är uppe i himlen och tittar ner på oss :) du älskade oss i klassen det vet vi alla vi älskade dig tillbaka. ditt största instresse var att lära ut och hästarna! kommer aldrig glömma dig Per Rosberg! (L)

jag är glad för jag ska t jönköping snart ska köpa möbler så mitt rum blir klart någon gång! ska då alltså till IKEA sen ska jag in på A6 och shoppa lite! ska kolla på skor och någon tröja tror jag :) hoppas jag hittar något! ska även köpa ni hörlurar då mina har en tendens till att gå sönder :( bara ena örat dock men hur kul e det att lyssna på ett öra?! haha whatever!
lägger kanske upp bild på vad jag köpte imorgon eller ikväll :D

menmen nu ska jag lyssna på musik och virka haha :D KUL!

pusshey / matilda :*
bildbrist på denna datan :P  här får ni en fin bild på Bella och Edward Cullen! :D (L)  #gottalovetwilight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0