söndag

Hej bloggen! ja imorgon är det skola igen :/ tyvärr!  kom nästan precis hem. Jag och mamma har varit och handlat mattor t vardagsrummet!

men just nu så lyssnar jag på Gotye – Somebody That I Used To Know love it!

iaf så har det la inte hänt så mycket hahaha.

Hampus låt finns som instrumental ( Hampus Nessvold – Crash And Burn - Instrumental ) på spotify då det blev så  bara den intrumentala är ute. det menas att det bara är ljud och han sjunger inte med fall det är någon som inte vet vad det betyder.

stolt kompis är jag ! :D <3

imorgon är det skola igen som sagt. som tur är så är det en kort dag. sen på eftermiddagen är det miniorena och efter det så hem och bara ta det lugnt. på tisdag är det tyvärr lång dag och inte lika kul. efter så blir det la slappa igen. hahahaha sen på onsdag så är det skola t typ 14:15 sen hem kolla lite tv mamma kommer hem vi käkar sen sticker man till bredaryd och kollar på Hampus :D <3 sen handla lite där på smålänningen antar jag ! det kommer säkert video:D sen så på torsdag så är allt som vanligt lång dag hem slappa men på fredag så är det skola fram till typ 10 sen ska man på min älskade klassförståndare och mattelärares begravning då han har gått bort :( R.I.P PER ROSBERG! vi kommer aldrig glömma dig!! (L)

höhöh det blev långt! hahahahaha men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och spela antar jag :D

hihi snyggingen Ulrik Munther (L) love him (L)

pusshey / Matilda :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0