HeeeJ

Hej kära bloggen! 
 
just nu ligger jag i sängen med datan i knäet mobilen jämte mig och aa bara har det gött :D 
Jag lyssnar även på min nya drog Hunter Hayes en country artist! älskar hans musiiik (L)
 
 
Idag i skolan hade jag det soft. satt ju med Patricia på morgonen sen hade vi samhäll det var en rätt soft lektion sen hade jag rast sen gitarr och sedan lunch efter det musikteori och sist med jobbigast hade jag dans med Patricia och Vickan (L) Lika kul varenda gång :D 
 
Efter dansen så följde Patricia mig en bit hem sen hämtade hennes mamma henne. Jadu vilka samtalämnen jag och den tjejen har :) haha.. trivs grymt bra med henne iallafall :D bli la att tvinga hit henne någon kväll för att ha filmkväll :D ! (L)
 
 
imon är det en rätt soft dag fast jobbiga lektioner... börjar med typ svenska sen matte sen engelska tror jag :P sen mat och efter det idrott :P 
jobbiga lektioner men börjar tio i 9 och slutar två så rätt skönt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0