Hellu!

ett simpelt hellu till rubrik. 
 
japp idag är det fredag som jag skrev igår så va skolan rätt osft förutom att vi hade jobbiga lektioner men aja..
 
efter skolan var jag med Nathalie (Natta). och vi hade ett välbehövligt tjejsnack det märktes så vi satt och snackade typ från halv 3 till klockan 6 om exakt allt möjligt. kul :)
 
mamma och dom var ju i ullared idag och hon vampire diaries (stavning) säsong 1 till mig en varmtröja leggins och lite annat smått och gott :) 
 
just nu sitter jag bara här vid datron ska la snart starta tv:n och imorgon blir det att dra bort till Julia och fira henne så måste gå och köpa något först :D kulkul!
 
 
men nu ska jag avsluta detta inlägg och bara ta det lugnt. :D 
 
ciao 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0