Morgon!

Ja ska snart ta mig upp ur sängen och göra mig klar för 3 jobbdagen!

Iaf så var jag ju med linnea efter jobbet och vi stack och käkade pizza och kebabtallrik! Det var supergott!
Efter det så satt vi och kollade på lite olika saker och jag hittade mitt borttappade skal eller linnea hittade det :*

Sen stack hon hem och jag började kolla på världens sjukaste film ! Not another teen movie för att vara exakt! Så sjuk men ändå lite rolig! Orkade inte kolla klart på hela dock eftersom jag skulle t jobbet!
Dock kommer jag knappt kunna göra något då jag är så jävla förkyld och har jätte ont i halsen :'( känns inte bra! Men jag ska hålla ut de två sista veckorna jag ska inte ha mindre pengar!!


Ciao!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0