FILMTIPS !!!!!

Nu kommer filmtipsen jag lovade!

<--- DEAR JOHN!

en väldigt bra film med en snygg skådespelare ;) en sevärd film. så tycker ni borde se den! den är en lite mer tjejfilm kanske för handlar om kärlek.!

skådespelare: Amanda Seyfried (mamma mia b.la) , Channing Tatum (step up 1, G.I Joe the raise of cobra b.la)

<--- PEARL HARBOR!

en grymt bra krig film om pearl harbor. älskar den. den är verkligen sevärd..!! är en sorts krigsfilm men även med lite kärlek avundsjuka och svartsjuka..!! LOVE IT

skådespelare: Ben Affleck (Armageddon b.la), Josh Hartnett (BLack Hawk Down b.la), Kate Beckinsale (Van Helsing b.la)

<--- TWILIGHT,NEW MOON,ECLIPSE,BREAKING DAWN!!

ja alltså alla Twilight filmerna är så jävla bra även böckerna är bra. SEVÄRDA även fast alla har sett dem tror jag ;) men iaf as bra filmer med bra skådespelare och allt.!  min skåde spelar lista kommer bli lång då nästan alla i cullen och de är huvudskådespelare :P:)

skådespelare: Robert Pattinson (Water for elephants, Remember me b.la) Kristen Stewart (Zathura,The Runaways b.la) Taylor Lautner (Valentine´s Day,Abduction b.la) Ashley Greene (SKateland, Summer´s Blood b.la) Jackson Rathbone (The Last Airbender  b.la) Kellan Lutz (Prom Night b.la) Nikki Reed (Last day of summer b.la)

hahaha några iaf! :D

<--- 17 AGAIN!

en bra och rolig film som verkligen är värd att se :D är en komedi med lite kärlek och lite ledsen kärlek. VÄRD ATT SE!!

skådespelare: Zac Efron (Hairspray, High School Musical 1,2 och 3 b.la) Sterling Knight (Starstruck, Sonnys chans b.la)

<--- GLEE

jag vill bara säga att Glee serierna är helt klart värda att se! många ger dem inte en chans men titta! jag var skeptisk i början tills jag såg ett avsnitt hos min kompis sen nu är jag fast. om man gillar musikaler komedi och drama så TITTA. ge det en chans iallafall.

jag orkar inte skriva alla skådespelare men kan säga 1 :P
Diana Agron som spelar Quinn spelar även i I am number four.


Så orkar inte göra mer collage... hoppas ni gillar några. det här var bara några jag gillar finns så många mer men orkar inte göra fler!

PÖSSHEEY MATILDA  (L)
<--- ALex Pettyfer spelar i B.LA I am number four och wild child. men så många fler.! grymt bra skådis (snygg också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0