heeeej!

Hej Bloggen!
ja kom typ nästan nyss hem :P gick hem från bussen :D
men as jobbig dag i skolan :/ började med att sitta i skolan på min sovmorgon :O från kvart i 8 till kvart över 9 gjorde jag inget!!  sedan hade jag NO labb nationella! fick fel resultat då jag e jätte förskyld och konstig :( sedan hade jag teknik och fortsatte på mitt eiffeltorn ;) efter det skulle vi haft håltimma men fortsatte jobba på tekniken :) efter det mat och det var köttbullar potatismos och ketchup för min del :P sedan idrott som jag och Lydia höll i :) grymt kul !!
sen stack jag t kören men fick inte sjunga då jag ska spara min kära röst då jag har intagningsprov på måndag :) hoppas den e bra tills dess ;)
sedan stack jag t bussen och nu e jag hemma!!
ska snart äta ngt :P

jo i söndags beställde jag Taylor Lautners rätt nya film Abduction hoppas jag får den snart :D
flyttar ju snart med ;)
<--- min snygging ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0