Hej !.

^
:
:
Molly Sandén – Why Am I Crying
LOVE TILL LÅTEN (L)
Hennes melodifestival låt 2012 :) gillar henne inte så mycket egentligen men denna låten ändrade min uppfattning :D en grymt bra låt iaf!  Ni borde lyssna..!
Iaf i onsdags var det ju nationella i NO tror det gick ganska bra sen på torsdag är det dags för labben :)
måste plugga musiiik med :D grymt kul iaf !
igår så slutade jag kvart över 3 stack hem till en kompis vi kolla film och hade grymt roligt sen sov jag över tills idag och var la hemma för typ en timma sedan eller något. as kul iaf.
sedan idag så ska jag plugga lite och även träna in någon låt på gitarr! har ju min audition till estet musiik måndag den 26 mars :)kulkul men måste verkligen öva :D iaf så skriver jag ut gitarr ackord med texter till, skriver här och på SMS :D :D :D :D <3 (L)
Love U (L)
pusshej Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0