Hey!

tjena mors!
kom hem från GvD för typ 30 minuter sen kanske. lämmnade bror där för han skulle göra något sen stack jag och mamma t willys och jag köpte   inte så värst god, gillar   bättre :* ska käka cookie dough ikväll ist :D :D :D  så jag rekomederar inte oh my apple pie då den inte var god ENLIGT MIG!!
men alla tycker inte samma.

iaf innan vi stack in t GvD så har jag typ hjälpt mamma :D vi flyttar ju snart så vi har fixat lite. ikv blir det GRILLAT igen :D vi grillade igår med... FAN vad gott det e :D

nu vet jag inte vad jag ska skriva förutom att min röst börjar bli lite bättre och att jag måste träna gitarr :D

iva ut gitarr ackord nu :D pusshey !!(L)
aja ska skr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0