MUSIIK (L)

okej läsare :)
ska ge er min top 15 lista i musiken jag lyssnar på :) kanske inte tar det i ordning man vet aldrig men här kommer 15 låtar jag lyssnar på :D

01:Ulrik – En vanlig dag
02:Michel Teló – Ai Se Eu Te Pego
03:Train – Drive By
04:Youngblood – Youngblood
05:Ulrik Munther – Soldiers
06:Molly Sandén – Why Am I Crying
07:One Direction – What Makes You Beautiful
08:Skrillex – Bangarang - feat. Sirah
09:Laleh – Some Die Young
10:Robin Sköneskog – Dance The Night Away
11:Mojje – Vart Ligger Landet Där Man Böjer Bananerna
12:Eric Saade – Killed By A Cop
13:Melissa Horn – Jag saknar dig mindre och mindre
14:Glee Cast – Dancing With Myself (Glee Cast Version)
15:HOFFMAESTRO – Highway man

haha bara 15 styckna finns så många fler.. låtarna är inte i ordning.. :-D

okej 10 favorit artister (och inte bara jätte kända nu). höhö dom kommer heller inte i ordning :-D

01: Hampus Nessvold
02: Robin Sköneskog
03: Melissa Horn
04: Ulrik Munther
05: Eric Saade
06: Youngblood
07: Justin Bieber
08: Danny Saucedo
09: Molly Sandén
10: Adele

det var bara några enstaka:D som sagt dom e inte i ordning :D
jag älskar dom alla (L)
dom 2 första känner jag lite :)
Hampus han bloggar på värnamo.nu och är as duktig artist och låtskrivare =) aa han e grym !
sök på Hampus Nessvold på youtube.com :D
och Robin har sin egenblogg som jag tipsat om innan (http://robin.skoneskog.se/ ) en gång till :D grym blogg och grym artist som finns på spotify med sin single :D
LYSSNA på dom båda ni kommer bli förälskad precis som jag :D
PÖSSHEEEY MATILDA (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0