PLUGGPLUGGPLUGG M.M

Heeej bloggen :D
sorry för J*V*IGT dålig uppdatering xd men vafan ingen läser den ändå så skit samma xd hahahaha
iaf imorgon är det nationella proven i NO och vi fick biologi (som tur är) haha det är typ lättast men så piss tråkigt. :D
sen efter skolan så kan man ju tagga ännu mer skola. 2 timmar extra matte på gymnasiet :P men men gäller mitt betyg så det taggas enormt mycket. :D
Men jag saknar att träffa mina kära små vänner som jag knappt hinner med nu för tiden! det blir annat när MOI bor i Gislaved som faktiskt händer den 14 APRIL 2012!!! göttmos.!!!
menmen :P så under påsklovet blir det la att packa en jävla massa...
men sedan så hoppas jag ju även att mammas kära jobbakompis dotter vill hem den 13 då jag vill med på ERIC SAADES konsert i halmstad men kan bara hänga med om dottern ska hem :P så hoppashoppashoppas :D
hahahaha sen den 26 blir det audition för att komma in på min GYMNASIE linje ESTET MUSIK! :D (L)
hoppas det går bra :P
men men känner detta blir ett väldigt långt inlägg så tänker därför avsluta med en PUNKT.
Puss hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0