The Hunger Games!(L)

<--- THE HUNGER GAMES! (L)

SÅ JÄVLA BRA GILM ASSÅ....!

kolla på den!

jag har läst böckerna iaf första och andra halva men säger bara en sak läs dem för de är grymt bra det var första filmen också.

var på den igår och blev kär direkt och allt var som jag tänkt mig och den gjorde mig inte alls besviken som de flesta filmerna gör när man läst boken. det var en sak som jag märkte som inte var i boken men jag märkte det knappt förens 10 minuter efter typ :P det finns några ställen som man får en mini hjärtattack på men ändå så jäkla bra!!

skådespelare: Josh Hutcherson as Peeta Mellark ( spelar även i Zathura) Jennifer Lawrence as Katniss Everdeen (spelar även i x-man first class) Liam Hemsworth as Gale ( spelar även i The Last Song)

Jennifer Lawrence är en skådespelare jag jätte gärna vill se mer av då hon var väldigt begåvad och en duktig skådespelare. man har inte hört så mycket om henne innan men nu kommer hon bli eftertraktad tror jag!
Josh Hutcherson är också en skådespelare jag vill se mer av då han är grymt bra och man har inte sett han så mycket heller vill gärna ser mer av honom då han var riktigt snygg med! ;)  han kommer nog också bli eftertraktad.
Liam Hemsworth är som de andra en skådespelare jag vill se mer av. man har typ bara hört om honom bara för han har/är tillsammans med Miley Cyrus men han är en grymt bra skådespelare också så han kommer vi säkert se i fler filmer! HOPPAS!!!!

aja allt för mig :* pusshey(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0