11 Maj

Heeej bloggen!
det vart ett tag sedan nu :( sorry för det men har inte pallat logga in eller något hahah ! följ mig på instagram matildamarienilsson och följ mig på twitter matildanilsson1 :D Följ mig på båda sakerna xD :D
iaf så har vi haft elevens val för oss nior sen i onsdags! i onsdags spelade jag GOLF. Grymt kul var det. i torsdags hade jag bild och kör. mitt examensarbete i bild suger och fick stressa klart med det idag när jag egentligen skulle haft syslöjd! men idag då så hade jag sy slöjd och kör ! grymt kul! vi övar inför sommaravslutningen på kören! kulkul men längtar grymt mycket till gymnasiet och till estetmusik om jag nu kommer in!

i torsdags förra veckan hade vi spexfoto. kulkul även fast vi tjafsade i klassen om vad vi skulle ha! haha men sen kom vi på det och det blev la sådär bra.

just nu lyssnar jag på Hampus Nessvold – Crash And Burn - Instrumental höhö bättre med text. :D

jag funderar på att lägga ut bilder ifrån hungerspelen som är en av de bästa filmerna som finns! böckerna är också så jävla bra! jag lägger ut bilder och mer info om filmen efter detta inlägget tänkte jag!

vi hörs snart igen bloggen! :D <3
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0