Känslor!

Jag vet att jag kanske inte har några läsare och så men just nu bryr jag mig inte. Jag måste bara lätta mitt hjärta lite då det finns massa saker som tynger mig och får mig att må konstigt.

Bland annat så finns det en kille som jag gillar som beter sig super konstigt. Vi kan va en gång sen snackar han inte med mig på någon vecka. Han säger han gillar mig lite men han visar det inte. Jag vet inte vad eller hur jag ska göra. Vissa kompisar säger jag ska skita i han och han är inte värd mig och massa sådant medans andra säger jag ska snacka med han i skolan och prata om det. Men jag vågar inte!

Jag säger inga namn bara så ni vet.

Så fort jag hör hans namn så blir jag pirrig i magen och när jag hör han samma sak. Fall jag ser han så blir det i stortsett likadant! Felet är att om han kommer för nära och jag känner hans lukt eller något så vet jag inte vad jag ska göra då hans famn har varit min trygghet några gånger. Jag gillar verkligen denna killen men vet inte vad jag ska göra :(


Ni orkar nog inte läsa allt men slitsamma! Behövde bara skriva detta och lätta mitt hjärta!


Ciao.

/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0