Onsdag och långhelg!

Heeej!
Onsdag idag och har lång ledigt nu! ledig imorgon fredag sen lördag och söndag! sjukt gött :D igår hjälpte jag konfimandera med kåpprovning och andra redovisningar!

idag har jag inte gjort något förutom skolan typ :D imorgon ska jag plugga lite typ sen hänga med mamma ner och handla :D

på fredag så ska jag ut t båraryd med mina konfimander och ha genrep med kåpor och hela rubbet! :D KULKUL!

sedan på lördag är det själva konfirmationen ska på den 11 och hjälpa till! kan inte hjälpa till på eftermiddagen då jag ska t Linnéa på hennes konfirmationsfest efter! :D kulkul :D

JAJA idag har jag ju då varit i skolan och slutade kvart över 2 sen stack jag hem och kollade film och virkade lite :D <3 sen stack jag t lindex och köpte ett par byxor! ska ha dem på lördag så ni får se bild då kanske :D <3

NU SKA JAG GÖRA INGENTING :D (L)

/ matilda
<--- SNYGGING!!!!(L)
<--- ONE DIRECTION ! (L)
love these guys (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0