Onsdag!

Heej!
onsdag idag och pluggar för tillfället! ville bara slänga in ett inlägg snabbt! varit sjukt fint väder nu de senaste dagarna! idag visade det 25 grader i skuggan! och för att testa lade mamma ut termometern i solen och den steg upp till 48 jävla grader och 20 minuter senare typ 56 grader :O det är sjukt asså! så jag solade då och pluggade lite samtidigt som jag solade ryggen! sjukt skönt var det men inte fått så mycket färg :(

nu ska jag fortsätta plugga om miljön då jag har debatt på NO:n imorgon :/ det kommer gå åt helvete! jag är VD för GM där och hittar ingen bra fakta :O

drar t Ullared på fredag :D får ny mobil snart med!!! (L)

gotta go ! #lovelife

följ mig på instagram matildamarienilsson och på twitter matildanilsson1

pusshey /matilda :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0