snabbt kvälls inlägg!

ska snart sova så blir bara ett snabbt inlägg!

var på bio ikväll twilight breaking dawn part 2! asså en bra film så men lite förvirrande ibland!

men bytte till estet bild idag så går bild ist för musik! och första bildlektionen ever för mig så skadar de mig.. hmmmmm??

vill de ha mig där eller inte? ;) haha nä men allt var Elin och Adams fel :P fast det var Adam som skada mig! han sköt ett limstift som elin kastade och han sköt rakt i pannan på mig! ja det kändes och känns ftf..! men men han ska få igen!

sen retades jag med Niklas på estetisk kommunikation som jag knappt gjorde något på men jag hade roligt :D haahhaha


Natti :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0